איזה נכס אתם מחפשים?

איזה נכס אתם מחפשים?

תקציב

4500000

100,0005,000,000

1000000

שינויי שוק נדלן בקרית גת

אחרי תקופת השפל של השנים האחרונות, שיעור משקיעי הנדל”ן ורכישת הדירות התחיל לעלות לאחרונה ועל אף שמדובר בעלייה קטנה יחסית, השינוי ניכר. בשש השנים האחרונות מחיר ממוצע של דירה באזור המרכז הכפיל את עצמו – מה שגרם למשקיעי הנדל”ן לחפש נכסים אלטרנטיביים במחירים שפויים יותר. כתוצאה מכך, ציבור הקבלנים התחיל לספק את הסחורה ומציע נכסים חדשים במחירים אטרקטיביים במקומות פריפריאליים כגון חריש, ראש העין ולאחרונה גם בקרית גת.

צמיחת הפריפריה והשפעתה על שוק הנדלן בדרום הארץ

לעיתים קרובות אנשים מניחים הנחה שגויה ומקשרים את הפריפריה עם נחשלות וחוסר הצלחה. אך ההפך הוא הנכון – אין ספק כי בשנים האחרונות אזורי הפריפריה ברחבי הארץ ובדרום בפרט, מספקים לשלל הציבור התפתחות תרבותית וכלכלית המלווה עם מחירים נמוכים המאפשרים צמיחה עסקית. בין אם מדובר במפעלים החשובים בישראל הממוקמים בנגב, דרך תעשיית ההיי-טק האיכותית שבקרית גת ועד למחקר הגרעיני בדימונה – כל אלו מספקים תעסוקה איכותית ומתגמלת לעשרות אלפי עובדים ולמעגלים נוספים שנהנים מכוח הקנייה של אותן תעשיות שרק הולכות וגדלות. בזמנים בהם לקנות דירה במרכז הארץ נחשב כחלום בלתי מושג לרב הציבור, קמות קבוצות רכישה המציעות נדלן בקרית גת כגון דירות 3 חדרים בפרויקט כרמי גת במחירים שווים לכל נפש – החל מ-600 אלף ש”ח לדירה. משרד האוצר בגד וגילה תופעה מעניינת של התנפלות צעירים על הפרויקטים שמתוכננים בקרית גת. על פי הנתונים, באזור באר שבע , אשר כולל גם את קרית גת, נרשם גידול חד של 121% ברכישות דירות חדשות – האחזוה הגבוה ביותר שנרשם באזור זה מאז 2012. הגידול חל על רקע בנייתם ושיווקים של פרויקטים גדולים באזור, בקרית גת בפרט.

הדרום מתחדש – נדלן בקרית גת

הצמיחה הפריפריאלית הביאה עימה מגמת נהירה בלתי פוסקת של אנשים לכיוון הדרום וקרית גת בפרט, וכיום ניתן לראות יותר ויותר זוגות צעירים, משפחות, קבוצות ויחידים, אשר מחליטים לעזוב את העיר הגדולה ולעבור אל מקומות חדשים שיספקו להם איכות חיים שקטה ונוחה יותר. המקומות הללו פורחים והופכים להיות מרכז כלכלי, חברתי ותרבותי עבור רבים. בחירה באזור דרום הארץ היא פופולארית במיוחד בקרב צעירים ומשפחות צעירות ככל הנראה גם בשל התחבורה הנוחה למקום (חצי שעה נסיעה מהמרכז). קרית גת הנה אחת הערים המתחדשות ביותר המציעה מגוון עצום של נדלן ברמה גבוהה למכירה ולהשכרה במחירים ללא תחרות.

נדלן בקרית גת הוא אטרקטיבי במיוחד משום שלצד טווח המחירים הנוח, קרית גת המשגשגת מציעה הנאה מחיי תרבות וקהילה, חינוך איכותי לילדים וקרבה למקומות עבודה המאפשרים פיתוח קריירה גם בתחום ההיי-טק, ומגוון רחב של אטרקציות לשעות הפנאי – החל מחדרי כושר, פארקים ועד בתי קפה ומועדונים שנפתחו בעיר בשנים האחרונות ונמצאים במגמת תאוצה.

עוד בנושא:

דירות למכירה בקרית גת

דירות להשכרה בקרית גת

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
שלח במייל
שיתוף ב print
שלח להדפסה