איזה נכס אתם מחפשים?

איזה נכס אתם מחפשים?

תקציב

4500000

100,0005,000,000

1000000

טיפול בקבלת היתר בניה

הגשת היתר בניה

משרדנו מעניק שירות וליווי בכל תהליך קבלת ההיתר גיוס יועצים ובעלי מקצוע, טיפול והגשה מול המוסדות המוניציפאליים, זירוז הליכים וביורוקרטיה, ניהול פרויקטים יד ביד אתכם עד קבלת ההיתר.

ידוע כי בנייה אינה עניין של מה בכך. מדי שנה אנו עדים לבניינים רבים ומבנים שונים הנהרסים בשל בנייה לא תקינה, היעדר אישור או בנייה ללא אישור כלל. לעתים רבות אף קורים מקרים בהם מתגלה בנייה לא חוקית לאחר שנים רבות של קיום הנכס ואזי נדרשת פעולה משפטית וכן צו רשמי להרס של המבנה. אין ספק כי טיפול בהגשת היתר לוועדה תכנון ובנייה היינה פרוצדורה לא פשוטה המצריכה לא מעט צעדים משפטיים טרם הבנייה עצמה, אולם גם כאשר זו נעשתה לעתים ניתן לקבל את ההיתר בדיעבד.

בנייה אינה עניין של מה בכך. למרות שכיום כל בעל שטח אדמה החל לבנות – לפעמים באופן פיראטי לחלוטין – על אדמתו הפרטית, עדיין יש חשיבות רבה לתקינות המבנה ולאופן בו הוא נבנה. מאחר ומדובר במבנים המצריכים ידע רב ומקצועיות – מבנה זקוק לאישורי עירייה או אישורים הניתנים מטעם הוועדה המקומית לתכנון ובנייה או מרשות הרישוי. כך או כך אין היתר לבנות כל מבנה ללא אישור חיצוני לאחר שהמבנה עבר את הביקורות הדרושות על ידי ברי הסמכא בתחום.

טיפול בהגשת היתר לוועדה תכנון ובניה צריכה לכלול כמה נספחים וכן פרטים מהותיים:  יש לרשום את מספר הגוש ואת החלקה של השטח בו מעוניינים לבנות, את הכתובת הרשמית של המקום, את הפרטים המלאים של מגיש הבקשה וכן של האדריכל והמהנדסים במקום, את הכתובות של פרטי בעלי הזכויות במקום ואת החתימות שלהם, פרטים מלאים של האחראיים על ביקורת המקום, מהות הבקשה, פירוט של חומרי הבניין הנדרשים לצורך הבנייה, מפת מדידה מעודכנת הכוללת את המצב הקיים של המבנה, מפת איתור העבודה, התכנון המבוקש במקום, חישוב שטחים, תרשים ופירוט שטחי הבנייה המתוכננים ועוד.

הבקשה עוברת בדיקה של כל הפרטים המצוינים בבקשה להיתר. טיפול בהגשת היתר לוועדה תכנון ובניה כולל את האפשרות הטכנית של אישור הבנייה במקום על הנתונים הפיזיים, נבדקים הנתונים האדמיניסטרטיביים וכן נבדק כי הוגשו כל המסמכים הרלוונטיים, הבדיקה עוברת אצל מהנדס העירייה אשר רשאי לבקש אישורים נוספים מהמבקשים על מנת שאלו יוכיחו כי אכן ניתן לבנות במקום הרצוי. לאחר אישוריו של המהנדס ניתן להתחיל בבנייה.

היתר בניה ותכנון

שירותים שאנו מציעים בליאת קנזי

– שירותי ייעוץ נדל”ן בקרית גת

– ייעוץ משכנתאות בקרית גת

– דיני מקרקעין בקרית גת

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב telegram
Telegram
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
שלח במייל
שיתוף ב print
שלח להדפסה